Tot mijn spijt ben ik super teleurgesteld in deze organisatie.
Ik had er meer van verwacht maar in de praktijk hangt het erg af van welke medewerker je mee te maken krijgt.
Een behoorlijk aantal is brutaal en denkt de macht te hebben. Respect naar de hulpvrager is er niet en kennis van zaken over hoe men met mensen omgaat op het sociale vlak laat zeer veel te wensen over! Op tijd hulp bieden en de volgens afspraak de afgesproken hoeveelheid uren is lang niet altijd mogelijk en er heerst een cultuur dat men informatie over de hulp vragende rapporteert die niet van te voren geverifieerd wordt.Ook klopt de gegeven informatie niet is mijn ervaring. Zeer kwalijk dat het achter de rug van de hulp vragende gebeurt. Op het kantoor in Almelo reageert men afwijzend wanneer je probeert verhaal te halen over gebeurtenissen waar je niet tevreden over bent.
Door het systeem dat je het met de plaatselijke medewerkers moet oplossen in eerste instantie gaat men voorbij aan de onmogelijkheid daarvan vaak. Het zou mooi zijn als het kan maar de praktijk leert echt anders. Een mooie theorie maar in de praktijk raadt ik het iedereen af zolang de organisatie niet meer het gesprek met de hulp vragende aan wil gaan over zaken waar deze ontevreden over is. Deze organisatie heeft nog wel het 1 en ander te verbeteren voordat het zijn streven de beste van Nederland genoemd te worden behaalt!!!
Sterke punten
Idealen zijn goed om aan te blijven werken.
Zwakke punten
Niet toegankelijk voor feedback, niet klant vriendelijk genoeg. Te sterk overtuigd van hun eigen gelijk en te hoge eigen dunk!