Reviews van deze auteur (0)

Angst voor/door buurtzorg

Review over Buurtzorg

Vanaf begin heb ik duidelijk mijn ziekte benoemd bij buurtzorg. Maar er waren meerdere malen dat de medewerkster mij daar desondanks ruw en pijnlijk behandelde.
Hierdoor heb ik noodgedwongen aangegeven geen zorg meer van haar te willen. Buurtzorg heeft gezegd dat ze met kleine teams werken en dat als deze (verpleegkundige)ingepland wordt, dat het dan betekent dat ik geen zorg zal krijgen. De zorgplicht wordt hierdoor door buurtzorg verkwanseld (en dat is het gevolg van het beleid om met kleine teams te werken).
Vervolgens kwam een andere verpleegkundige mij onterecht verwijten, waarbij zij mijn woorden met opzet anders bleef uitleggen, ondanks dat ik duidelijk uitgelegd had wat mijn (geschreven) woorden betekenen. Daarna heb ik aangegeven dat ik niet meer wil dan de nodige verpleegkundige taken. Maar een volgende keer werd het een hele discussie met haar , dat ik met mijn geschreven woorden moest voldoen aan een door haar zelf verzonnen criterium, van haar en daarnaast kreeg ik nog meer verwijten naar me toe van haar. Ik vroeg haar wat ze hier kwam doen (omdat ik aangegeven had alleen de nodige verpleegkundige taken als zorg te willen), toen is ze madat ze de deur hard dicht gooide zonder antwoord te geven en zonder zorg verleend te hebben vertrokken.
Vervolgens bleek men mij als agressief en lastig te hebben afgeschilderd in de rapportage.
Waarna de zorg zogenaamd alleen nog door 2 dames gedaan mocht worden notabene ivm met hun veiligheid.
In feite met hun portemonnee.
Aangezien zij zonder discussie nog geen 10 minuten binnen zijn,maar wel 2 uur declareren.
Na dit gemeld te hebben bleek men nog een stapje verder te gaan.
En heeft mijn huis arts ook met.valse raportages valselijk geïnformeerd over mij en over mijn zogenaamde geestelijke toestand.
Geen woord over de niet geleverde zorg en of klachten aan en van mij als patiënt.
Er is totaal geen empathie, puur een doorzichtig verdienmodel. Ik moest al een handtekening zetten toen er nog geen zorgplan was. Totaal onduidelijk hoeveel uur ze voor mij zouden declareren " Maar ik kreeg krap 20 minuten per dag . En dan nog moest ik dagelijks onderhandelen : haren wassen aan de wasbak inplaats van douchen of nog de sokken aantrekken die nog gepakt moeten worden wat ook tijd kost. En dan doen ze ook nog een stagiaire begeleiden in die tien minuten waarbij er meer tijd naar de stagiaire ging dan naar mij als client.
Kreeg vervolgens ook nog Niet correcte adviezen over het vocht in mijn been ( bron = het ziekenhuis)
Geen AVG verklaring te zien. Wat doen ze met de gegevens van mij als client in hun raportages onderling en hun contactpersonen.
Geen mogelijkheid of aanbod voor een andere zorg instantie.
En geen onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Of vertrouwenspersonen.
De slager keurt zijn eigen vlees.
En beend elke winst mogelijkheid uit.
Ten koste van de zorg en de client.

Sterke punten
Contract binnen halen

Zwakke punten
Geen juiste zorg fout personeel en een slechte bedrijfsvoering
Geen onafhankelijke klachten procedure. Geen oog of oor voor de zorg van de patient hebben.

reacties:

Review: zelfsturende teams zonder kennis wat dat betekent.

Trap er niet in.
Er word niet inhoudelijk openbaar gereageerd.
Sterker nog ze proberen u gewoon nog een keer een loer te draaien.
Klachtenfunctionaris is 2 handen op 1 buik met de valse poppetjes binnen buurtzorg.