Happy HomeCare biedt 24 uurs zorg op maat bij u thuis, gefinancierd door de overheid!
Door heel Nederland biedt Happy HomeCare de beste en fulltime zorgoplossing op maat waarbij u of uw familielid (kind, volwassene, oudere) thuis kan blijven wonen. Wij helpen u met de aanvraag van uw persoonsgebonden budget bij de overheid. Particuliere 24 uurs thuiszorg middels een inwonende zorg au pair waardoor zorg altijd aanwezig is.
Zoals jullie weten is zaterdag 3 Januari onze vader overleden.
Hij heeft tot aan het laatste moment van zijn leven genoten en er alles uitgehaald. Maar helaas was zijn lichaam op en moesten wij afscheid van hem nemen.
ik wil jullie allen bedanken voor jullie inzet waardoor mijn vader thuis kon blijven wonen.
Zonder de lieve en goede zorgen van Agnes en Janka was dit niet mogelijk geweest.
Zij hebben hem met alle energie die ze hadden voor mijn vader gezorgd en hielden van hem al een familielid.
Dat was voor ons heel kostbaar.
De liefde/respect was geheel wederzijds, mijn vader was op zijn beurt weer gek op hen.
Nogmaals dank hier voor en ook voor de ondersteuning vanuit kantoor van HHC.
Ik ben echt onder de indruk van de geweldige service! Altijd vriendelijk, super behulpzaam en geduldig. Ze werken zelfstandig en weten precies wat ze doen. Echt een topervaring, aanrader voor iedereen!
Sterke punten Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, zelfstandig, kennis van zaken
Zwakke punten Bij de intakegesprekken de verwachtingen van dienstverlening en hulpvrager duidelijker op elkaar afstemmen
In contact gebracht door mijn moeders huisarts. Volgens haar heeft mijn moeder het beter dan in een hospice, en ze wordt de hele dag vertroeteld door liefde en aandacht. Schrik niet van dat het oost-Europeanen zijn met een taal (Engels/Nederlands) ding; ze zijn te lief voor woorden. Mijn moeder straalt als Liesbeth of Pavla weer komt. Er werd meteen gezorgd door Happyhomecare, en na een maand gestabiliseerd met telkens dezelfde gezichten. Mening van mijn moeder, ze wordt als een kind verzorgd door liefde en ze voelt veiligheid.
Sterke punten Wordt allemaal met het Zorgkantoor begeleid. De dames (uit Oost-Europa), zijn te lief en zorgzaam voor woorden. Wat wordt mijn moeder, 95+, verwend, niet alleen maar met zorg, maar ook met echte liefde, op de (goede) ouderwetse manier! Ik kwam in contact via mijn huisarts, wat een oplossing. Als jet het vergelijkt met andere zorg voor mijn moeder staat de prijs/kwaliteit boven aan mijn lijstje.
In contact gebracht door mijn moeders huisarts. Volgens haar heeft mijn moeder het beter dan in een hospice, en ze wordt de hele dag vertroeteld door liefde en aandacht. Schrik niet van dat het oost-Europeanen zijn met een taal (Engels/Nederlands) ding; ze zijn te lief voor woorden. Mijn moeder straalt als Liesbeth of Pavla weer komt. Er werd meteen gezorgd door Happyhomecare, en na een maand gestabiliseerd met telkens dezelfde gezichten. Mening van mijn moeder, ze wordt als een kind verzorgd door liefde en ze voelt veiligheid.
Sterke punten Wordt allemaal met het Zorgkantoor begeleid. De dames (uit Oost-Europa), zijn te lief en zorgzaam voor woorden. Wat wordt mijn moeder, 95+, verwend, niet alleen maar met zorg, maar ook met echte liefde, op de (goede) ouderwetse manier! Ik kwam in contact via mijn huisarts, wat een oplossing. Als jet het vergelijkt met andere zorg voor mijn moeder staat de prijs/kwaliteit boven aan mijn lijstje.
In contact gebracht door mijn moeders huisarts. Volgens haar heeft mijn moeder het beter dan in een hospice, en ze wordt de hele dag vertroeteld door liefde en aandacht. Schrik niet van dat het oost-Europeanen zijn met een taal (Engels/Nederlands) ding; ze zijn te lief voor woorden. Mijn moeder straalt als Liesbeth of Pavla weer komt. Er werd meteen gezorgd door Happyhomecare, en na een maand gestabiliseerd met telkens dezelfde gezichten. Mening van mijn moeder, ze wordt als een kind verzorgd door liefde en ze voelt veiligheid.
Sterke punten Wordt allemaal met het Zorgkantoor begeleid. De dames (uit Oost-Europa), zijn te lief en zorgzaam voor woorden. Wat wordt mijn moeder, 95+, verwend, niet alleen maar met zorg, maar ook met echte liefde, op de (goede) ouderwetse manier! Ik kwam in contact via mijn huisarts, wat een oplossing. Als jet het vergelijkt met andere zorg voor mijn moeder staat de prijs/kwaliteit boven aan mijn lijstje.
As a dedicated caregiver with eight years of experience at Happyhomecare, I feel compelled to share my journey with this remarkable organization. From the outset, Happyhomecare has consistently gone above and beyond to ensure not only the wellbeing of our clients but also of us, the caregivers.
One of the most notable aspects of working here is the exceptional care they take in ensuring our work incurs no personal costs. Transportation, a significant concern for many in our field, is thoughtfully taken care of. Happyhomecare meticulously chooses vehicles with two drivers, prioritizing our safety and peace of mind. This attention to detail and safety is a testament to their commitment to employee welfare.
Moreover, the support system at Happyhomecare is unparalleled. Our support team is available 24/7, ready to assist us in any situation we may encounter with clients. Their guidance and quick problem-solving abilities have been invaluable, making our challenging job much more manageable.
Happyhomecare stands out with its highly competitive salary. But it's not just the financial remuneration that makes working here rewarding. Each year, I receive a thoughtfully chosen Christmas present, a gesture that adds a personal touch and shows appreciation for our hard work.
Reflecting on my eight-year tenure with Happyhomecare, I am filled with gratitude and satisfaction. The level of care, support, and recognition we receive is rare and has cemented my loyalty to this organization. I cannot imagine working anywhere else and would wholeheartedly recommend Happyhomecare to anyone seeking a fulfilling career in caregiving or looking for reliable, compassionate care for their loved ones.
Sterke punten They try to make sure all people involved in care are satisfied.
Ik heb HappyHomeCare ingeschakeld voor de zorg van mijn oma, en jongens, wat een ervaring!
Onze verzorger uit Slovakije was vriendelijk, professioneel en had verrassend genoeg een geweldig gevoel voor humor. Ze zeggen dat lachen het beste medicijn is, en in dit geval kreeg mijn oma een dubbele dosis! Mijn oma heeft meer gelachen sinds ze er zijn, en dat is onbetaalbaar. Ze zijn zelfs behendig in het ontwijken van oma's 'liefdevolle' correcties met haar pantoffel - een vaardigheid die je niet leert in de zorgopleiding!
Waarom geen vijf sterren? Nou, ik wacht nog steeds op die beloofde karaoke-avond met het team. Mijn oma heeft haar zangstem al opgewarmd, en we zijn klaar om te zien of HappyHomeCare ook op muzikaal gebied kan uitblinken!
Kortom, een solide vier sterren voor HappyHomeCare. Ze brengen niet alleen professionele zorg, maar ook vreugde en gelach in ons leven. Een extra ster in de wacht voor die karaoke-avond!
Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitszorg met een glimlach!
Zwakke punten Hoewel de communicatie bij HappyHomeCare over het algemeen goed is, zijn er momenten waarop de communicatie tussen zorgverleners en familieleden uitdagend kan zijn, vooral als de zorgverleners niet vloeiend Nederlands spreken. In mijn persoonlijke ervaring kon mijn oma vloeiend Engels, maar mijn opa wat minder. Gelukkig heeft de verzorger altijd manieren gevonden om deze taalbarrière te overbruggen met lach.
Ik wilde even de tijd nemen om te vertellen hoe geweldig mijn ervaring met Happyhomecare is geweest. Als goede vriend van de klant,heb ik van dichtbij gezien hoe het team van Happyhomecare echt het verschil maakt in het leven van hun cliënten.
Mijn vrien is pas 55 en zit in een rolstoel, zonder vrouw of kinderen. Het is niet makkelijk voor hem, maar de zorg van Happyhomecare heeft echt een verschil gemaakt.
Ik herinner me nog goed de eerste keer dat zorgverlener Jana, die uit Slowakije komt, bij mijn vriend kwam. Het was even spannend omdat ze elkaar niet goed verstonden. Zij spraakt engels maar mijn vriend niet zo goed. Mijn vriend spreekt geen Slowaaks en Jana was nog niet zo sterk in het Nederlands. Maar Jana liet zich niet uit het veld slaan. Ze pakte haar vertaal app erbij en voerde een heel gesprek met mijn vriend. Dankzij haar inzet en technologie kunnen ze nu prima communiceren. Maar wat echt het verschil maakt, is haar warme glimlach en vriendelijke aanpak.
Jana ruimt op, kookt, en ze ondernemen samen allerlei activiteiten. Wandelen, musea bezoeken, samen winkelen – ze zijn echt een duo geworden. Mijn vriend is supergelukkig met haar aan zijn zijde.
Het is zo mooi om te zien hoe iemand met zoveel liefde en toewijding profesioneel zorg kan bieden. Jana en Happyhomecare hebben niet alleen het leven van mijn vriend verrijkt, maar ook dat van mij. Ik weet dat hij in goede handen is, en dat geeft mij een gerust gevoel.
Een dikke pluim voor Jana en het hele team van Happyhomecare!
Groetjes
Sterke punten Empathische en Persoonlijke Benadering
Zwakke punten De initiële communicatie problemen door de taalbarrière tussen de zorgverlener en de cliënt kunnen als een zwakte worden gezien, hoewel dit effectief werd aangepakt. Bij mijn vriend ging het prima.
Mijn ouders zijn beide boven de 85 jaar oud (Parkinson, CVA) en hun wens was altijd thuis te blijven wonen. Vanaf 2018 hebben zij zorg van Happyhomecare.
Tijdens de Covid van de afgelopen twee jaar speelden thuiszorgverleners een sleutelrol in de zorg voor mijn ouders omdat ze thuis in zelfisolatie zaten en hun vrienden en familie niet konden komen vanwege de beperkingen van Covid.
Happyhomecareome heeft bewezen dat het een hoge standaard van zorg biedt en we willen het graag latten weten dat het een topthuiszorggroep is!
Hun fantastische zorgprofessionals blijven onvermoeibaar doorwerken om mijn ouders gelukkig, veilig en goed thuis te houden. Ze pasten zich snel aan nieuwe richtlijnen aan en boden mijn ouders de broodnodige emotionele steun in zo'n angstige tijd. Mijn ouders hebben de hele pandemie geen covid gekregen en dat dank de goede zorg van Happyhomecare. Ik hoop dat onze beoordeling een waardevol inzicht geeft in de kwaliteit en soort zorg die door Happyhomecare wordt gegeven en zij kunnen een essentiële bron van informatie zijn voor mensen die op zoek zijn naar zorg in huis.
Sterke punten Inwonende zorgprofesionals, beschikbaar ook s'nachts in nood
Ze doen huishuidelijk werk en koken
Ze gaan wandellen en doen leuke activiteiten
All inclusive zorg
Zwakke punten Omdat de verzorgers uit Slowakije komen, spreken ze weinig nederlands, maar mijn ouders spreken goed Engels dus voor ons is deze zorg oplossing prima!
De nood was aan de man. Er moest 24/7 thuiszorg thuis worden geregeld. Dus wat doe je tegenwoordig? Googelen. Bellen. Dat schoot niet op. „Heeft u een PGB?”. „Niet onze regio”. „Ik schakel u door”. En dat lukte driemaal niet. „Ze zijn in overleg. U wordt terug gebeld”. Ik zie dat het vijf uur is geweest. De collega is al naar huis”.
www.happyhomecare.nl gebeld om 17:31. De contactpersoon stelde mij een paar inhoudelijke vragen en begreep de problematiek. Ik geef je het mobiele nummer van Aida Krasco. Aida nam om 17:32 op. De volgende morgen belde Aida volgens afspraak. Ze maakte vervolgens telefonisch meters en wist een oplossing te forceren. In het belang van de client. Het ging tenslotte om de nood van die client.
Chapeau Aida. Chapeau Happyhomecare.
Het kan dus wel.
Arie
Na veel getob met andere bedrijven (o a. zorgcompaan =horror, Zorgheuvel: leuke verzorgende gehad, maar leiding achterbaks), meerdere goede verzorgenden gehad via dit bedrijf. Maar ik weet van deze parels binnen dit bedrijf ((die goed voor mijn moeder zorgen) dat dit zeker niet voor alle mensen die daar werken geldt.
Sterke punten Hebben een paar goede mensen in dienst die ze hebben uitgezet. Maar in hoeverre dit toeval is weet ik niet. Kwamen bij intake wel deskundig over (ik heb van verschillende bedrijven dit gezien, dus kan vergelijken).
Zwakke punten Geen idee. Wij regelen eigenlijk alles zelf met de verzorgende die wij in huis hebben. In het begin wat sputters, maar wij zijn heel zelfstandig. Ze regelen alleen de mensen.
Methode van snel geld verdienen ten koste van de zorgbehoeftige. Goedkope, niet Nederlands sprekende, Oost-Europese arbeiders inzetten en mijn maximale budget zich toeeigenen
Sterke punten Zetten hun eigen inkomsten centraal. O nee, dat is natuurlijk geen sterk punt.
Zwakke punten Zetten onervaren, goedkope, niet Nederlands sprekende arbeiders in en komen geen enkele gemaakte afspraak na.
Dankbetuiging
Goede morgen Martina, Seynab en Alex,
Zoals jullie weten is zaterdag 3 Januari onze vader overleden.
Hij heeft tot aan het laatste moment van zijn leven genoten en er alles uitgehaald. Maar helaas was zijn lichaam op en moesten wij afscheid van hem nemen.
ik wil jullie allen bedanken voor jullie inzet waardoor mijn vader thuis kon blijven wonen.
Zonder de lieve en goede zorgen van Agnes en Janka was dit niet mogelijk geweest.
Zij hebben hem met alle energie die ze hadden voor mijn vader gezorgd en hielden van hem al een familielid.
Dat was voor ons heel kostbaar.
De liefde/respect was geheel wederzijds, mijn vader was op zijn beurt weer gek op hen.
Nogmaals dank hier voor en ook voor de ondersteuning vanuit kantoor van HHC.
Sterke punten
Liefde en respect.
Kennis van zaken
Ik ben echt onder de indruk van de geweldige service! Altijd vriendelijk, super behulpzaam en geduldig. Ze werken zelfstandig en weten precies wat ze doen. Echt een topervaring, aanrader voor iedereen!
Sterke punten
Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, zelfstandig, kennis van zaken
Zwakke punten
Bij de intakegesprekken de verwachtingen van dienstverlening en hulpvrager duidelijker op elkaar afstemmen
fantastisch
In contact gebracht door mijn moeders huisarts. Volgens haar heeft mijn moeder het beter dan in een hospice, en ze wordt de hele dag vertroeteld door liefde en aandacht. Schrik niet van dat het oost-Europeanen zijn met een taal (Engels/Nederlands) ding; ze zijn te lief voor woorden. Mijn moeder straalt als Liesbeth of Pavla weer komt. Er werd meteen gezorgd door Happyhomecare, en na een maand gestabiliseerd met telkens dezelfde gezichten. Mening van mijn moeder, ze wordt als een kind verzorgd door liefde en ze voelt veiligheid.
Sterke punten
Wordt allemaal met het Zorgkantoor begeleid. De dames (uit Oost-Europa), zijn te lief en zorgzaam voor woorden. Wat wordt mijn moeder, 95+, verwend, niet alleen maar met zorg, maar ook met echte liefde, op de (goede) ouderwetse manier! Ik kwam in contact via mijn huisarts, wat een oplossing. Als jet het vergelijkt met andere zorg voor mijn moeder staat de prijs/kwaliteit boven aan mijn lijstje.
Zwakke punten
Taal, maar praktisch geen probleem
fantastisch
In contact gebracht door mijn moeders huisarts. Volgens haar heeft mijn moeder het beter dan in een hospice, en ze wordt de hele dag vertroeteld door liefde en aandacht. Schrik niet van dat het oost-Europeanen zijn met een taal (Engels/Nederlands) ding; ze zijn te lief voor woorden. Mijn moeder straalt als Liesbeth of Pavla weer komt. Er werd meteen gezorgd door Happyhomecare, en na een maand gestabiliseerd met telkens dezelfde gezichten. Mening van mijn moeder, ze wordt als een kind verzorgd door liefde en ze voelt veiligheid.
Sterke punten
Wordt allemaal met het Zorgkantoor begeleid. De dames (uit Oost-Europa), zijn te lief en zorgzaam voor woorden. Wat wordt mijn moeder, 95+, verwend, niet alleen maar met zorg, maar ook met echte liefde, op de (goede) ouderwetse manier! Ik kwam in contact via mijn huisarts, wat een oplossing. Als jet het vergelijkt met andere zorg voor mijn moeder staat de prijs/kwaliteit boven aan mijn lijstje.
Zwakke punten
Taal, maar praktisch geen probleem
fantastisch
In contact gebracht door mijn moeders huisarts. Volgens haar heeft mijn moeder het beter dan in een hospice, en ze wordt de hele dag vertroeteld door liefde en aandacht. Schrik niet van dat het oost-Europeanen zijn met een taal (Engels/Nederlands) ding; ze zijn te lief voor woorden. Mijn moeder straalt als Liesbeth of Pavla weer komt. Er werd meteen gezorgd door Happyhomecare, en na een maand gestabiliseerd met telkens dezelfde gezichten. Mening van mijn moeder, ze wordt als een kind verzorgd door liefde en ze voelt veiligheid.
Sterke punten
Wordt allemaal met het Zorgkantoor begeleid. De dames (uit Oost-Europa), zijn te lief en zorgzaam voor woorden. Wat wordt mijn moeder, 95+, verwend, niet alleen maar met zorg, maar ook met echte liefde, op de (goede) ouderwetse manier! Ik kwam in contact via mijn huisarts, wat een oplossing. Als jet het vergelijkt met andere zorg voor mijn moeder staat de prijs/kwaliteit boven aan mijn lijstje.
Zwakke punten
Taal, maar praktisch geen probleem
8 years with Happyhomecare
As a dedicated caregiver with eight years of experience at Happyhomecare, I feel compelled to share my journey with this remarkable organization. From the outset, Happyhomecare has consistently gone above and beyond to ensure not only the wellbeing of our clients but also of us, the caregivers.
One of the most notable aspects of working here is the exceptional care they take in ensuring our work incurs no personal costs. Transportation, a significant concern for many in our field, is thoughtfully taken care of. Happyhomecare meticulously chooses vehicles with two drivers, prioritizing our safety and peace of mind. This attention to detail and safety is a testament to their commitment to employee welfare.
Moreover, the support system at Happyhomecare is unparalleled. Our support team is available 24/7, ready to assist us in any situation we may encounter with clients. Their guidance and quick problem-solving abilities have been invaluable, making our challenging job much more manageable.
Happyhomecare stands out with its highly competitive salary. But it's not just the financial remuneration that makes working here rewarding. Each year, I receive a thoughtfully chosen Christmas present, a gesture that adds a personal touch and shows appreciation for our hard work.
Reflecting on my eight-year tenure with Happyhomecare, I am filled with gratitude and satisfaction. The level of care, support, and recognition we receive is rare and has cemented my loyalty to this organization. I cannot imagine working anywhere else and would wholeheartedly recommend Happyhomecare to anyone seeking a fulfilling career in caregiving or looking for reliable, compassionate care for their loved ones.
Sterke punten
They try to make sure all people involved in care are satisfied.
Zwakke punten
Dont have any
Lachen en Zorgen
Ik heb HappyHomeCare ingeschakeld voor de zorg van mijn oma, en jongens, wat een ervaring!
Onze verzorger uit Slovakije was vriendelijk, professioneel en had verrassend genoeg een geweldig gevoel voor humor. Ze zeggen dat lachen het beste medicijn is, en in dit geval kreeg mijn oma een dubbele dosis! Mijn oma heeft meer gelachen sinds ze er zijn, en dat is onbetaalbaar. Ze zijn zelfs behendig in het ontwijken van oma's 'liefdevolle' correcties met haar pantoffel - een vaardigheid die je niet leert in de zorgopleiding!
Waarom geen vijf sterren? Nou, ik wacht nog steeds op die beloofde karaoke-avond met het team. Mijn oma heeft haar zangstem al opgewarmd, en we zijn klaar om te zien of HappyHomeCare ook op muzikaal gebied kan uitblinken!
Kortom, een solide vier sterren voor HappyHomeCare. Ze brengen niet alleen professionele zorg, maar ook vreugde en gelach in ons leven. Een extra ster in de wacht voor die karaoke-avond!
Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitszorg met een glimlach!
Sterke punten
Persoonlijke aandacht, betrouwbaar, respectvol
Zwakke punten
Hoewel de communicatie bij HappyHomeCare over het algemeen goed is, zijn er momenten waarop de communicatie tussen zorgverleners en familieleden uitdagend kan zijn, vooral als de zorgverleners niet vloeiend Nederlands spreken. In mijn persoonlijke ervaring kon mijn oma vloeiend Engels, maar mijn opa wat minder. Gelukkig heeft de verzorger altijd manieren gevonden om deze taalbarrière te overbruggen met lach.
Meer dan zorg alleen
Hallo!
Ik wilde even de tijd nemen om te vertellen hoe geweldig mijn ervaring met Happyhomecare is geweest. Als goede vriend van de klant,heb ik van dichtbij gezien hoe het team van Happyhomecare echt het verschil maakt in het leven van hun cliënten.
Mijn vrien is pas 55 en zit in een rolstoel, zonder vrouw of kinderen. Het is niet makkelijk voor hem, maar de zorg van Happyhomecare heeft echt een verschil gemaakt.
Ik herinner me nog goed de eerste keer dat zorgverlener Jana, die uit Slowakije komt, bij mijn vriend kwam. Het was even spannend omdat ze elkaar niet goed verstonden. Zij spraakt engels maar mijn vriend niet zo goed. Mijn vriend spreekt geen Slowaaks en Jana was nog niet zo sterk in het Nederlands. Maar Jana liet zich niet uit het veld slaan. Ze pakte haar vertaal app erbij en voerde een heel gesprek met mijn vriend. Dankzij haar inzet en technologie kunnen ze nu prima communiceren. Maar wat echt het verschil maakt, is haar warme glimlach en vriendelijke aanpak.
Jana ruimt op, kookt, en ze ondernemen samen allerlei activiteiten. Wandelen, musea bezoeken, samen winkelen – ze zijn echt een duo geworden. Mijn vriend is supergelukkig met haar aan zijn zijde.
Het is zo mooi om te zien hoe iemand met zoveel liefde en toewijding profesioneel zorg kan bieden. Jana en Happyhomecare hebben niet alleen het leven van mijn vriend verrijkt, maar ook dat van mij. Ik weet dat hij in goede handen is, en dat geeft mij een gerust gevoel.
Een dikke pluim voor Jana en het hele team van Happyhomecare!
Groetjes
Sterke punten
Empathische en Persoonlijke Benadering
Zwakke punten
De initiële communicatie problemen door de taalbarrière tussen de zorgverlener en de cliënt kunnen als een zwakte worden gezien, hoewel dit effectief werd aangepakt. Bij mijn vriend ging het prima.
Uitstekende zorg
Mijn ouders zijn beide boven de 85 jaar oud (Parkinson, CVA) en hun wens was altijd thuis te blijven wonen. Vanaf 2018 hebben zij zorg van Happyhomecare.
Tijdens de Covid van de afgelopen twee jaar speelden thuiszorgverleners een sleutelrol in de zorg voor mijn ouders omdat ze thuis in zelfisolatie zaten en hun vrienden en familie niet konden komen vanwege de beperkingen van Covid.
Happyhomecareome heeft bewezen dat het een hoge standaard van zorg biedt en we willen het graag latten weten dat het een topthuiszorggroep is!
Hun fantastische zorgprofessionals blijven onvermoeibaar doorwerken om mijn ouders gelukkig, veilig en goed thuis te houden. Ze pasten zich snel aan nieuwe richtlijnen aan en boden mijn ouders de broodnodige emotionele steun in zo'n angstige tijd. Mijn ouders hebben de hele pandemie geen covid gekregen en dat dank de goede zorg van Happyhomecare. Ik hoop dat onze beoordeling een waardevol inzicht geeft in de kwaliteit en soort zorg die door Happyhomecare wordt gegeven en zij kunnen een essentiële bron van informatie zijn voor mensen die op zoek zijn naar zorg in huis.
Sterke punten
Inwonende zorgprofesionals, beschikbaar ook s'nachts in nood
Ze doen huishuidelijk werk en koken
Ze gaan wandellen en doen leuke activiteiten
All inclusive zorg
Zwakke punten
Omdat de verzorgers uit Slowakije komen, spreken ze weinig nederlands, maar mijn ouders spreken goed Engels dus voor ons is deze zorg oplossing prima!
Doorpakken als de nood aan de
De nood was aan de man. Er moest 24/7 thuiszorg thuis worden geregeld. Dus wat doe je tegenwoordig? Googelen. Bellen. Dat schoot niet op. „Heeft u een PGB?”. „Niet onze regio”. „Ik schakel u door”. En dat lukte driemaal niet. „Ze zijn in overleg. U wordt terug gebeld”. Ik zie dat het vijf uur is geweest. De collega is al naar huis”.
www.happyhomecare.nl gebeld om 17:31. De contactpersoon stelde mij een paar inhoudelijke vragen en begreep de problematiek. Ik geef je het mobiele nummer van Aida Krasco. Aida nam om 17:32 op. De volgende morgen belde Aida volgens afspraak. Ze maakte vervolgens telefonisch meters en wist een oplossing te forceren. In het belang van de client. Het ging tenslotte om de nood van die client.
Chapeau Aida. Chapeau Happyhomecare.
Het kan dus wel.
Arie
Goede ervaringen
Na veel getob met andere bedrijven (o a. zorgcompaan =horror, Zorgheuvel: leuke verzorgende gehad, maar leiding achterbaks), meerdere goede verzorgenden gehad via dit bedrijf. Maar ik weet van deze parels binnen dit bedrijf ((die goed voor mijn moeder zorgen) dat dit zeker niet voor alle mensen die daar werken geldt.
Sterke punten
Hebben een paar goede mensen in dienst die ze hebben uitgezet. Maar in hoeverre dit toeval is weet ik niet. Kwamen bij intake wel deskundig over (ik heb van verschillende bedrijven dit gezien, dus kan vergelijken).
Zwakke punten
Geen idee. Wij regelen eigenlijk alles zelf met de verzorgende die wij in huis hebben. In het begin wat sputters, maar wij zijn heel zelfstandig. Ze regelen alleen de mensen.
Dramatische ervaring
Methode van snel geld verdienen ten koste van de zorgbehoeftige. Goedkope, niet Nederlands sprekende, Oost-Europese arbeiders inzetten en mijn maximale budget zich toeeigenen
Sterke punten
Zetten hun eigen inkomsten centraal. O nee, dat is natuurlijk geen sterk punt.
Zwakke punten
Zetten onervaren, goedkope, niet Nederlands sprekende arbeiders in en komen geen enkele gemaakte afspraak na.